Sóc la Paula una estudiant del Doble Grau dels Estudis de Mestre d'Educació Primària i Educació Infantil de la Facultat d'Educació i Psicologia de la Universitat de Girona.
Aquest blog el vaig realitzar per una assignatura de la menció de TIC, però amb els anys em vaig animar per continuar aquest projecte per tal de mostrar les cosetes que realitzo a les escoles que vaig de pràctiques.

divendres, 5 de juny del 2015

Ús i abús de les noves tecnologies

En el post d’avui us parlaré d’un article que m’he llegit recentment. Es tracta de l’article  “Uso y abuso de las nuevas tecnologías en la infancia. Blog ElenaEduca , 2013 [accés: 4 de febrer de 2013].”

Resultado de imagen de nens enganxats ipad

La veritat és que hi ha una línea molt fina la que separa l’abús i l’ús de la tecnologia, ja que avui en dia al tenir-la tant a mà no saps mai si estàs sobrepassant aquesta línea.

Però hem de tenir molt en compte quin és l’ús que en fan els més petits de casa, i per aquest motiu hem de ser els adults els que els hi donem unes pautes. Perquè d’aquesta manera hi haurà un ús raonable.

Els hem d’ensenyar que no només tenen un ús lúdic, sinó que hi han moltes més opcions que són igual o més gratificants. També nosaltres com adults podem compartir aquests moment amb els infants i buscar alguna activitat que pugueu realitzar junts.

Aquí us penjo el link de l’article on també hi podreu trobar un seguit de consells per a treure’n un bon rendiment de les noves tecnologies.

.http://blog.elenaeduca.com/?p=227

Espero que us agradi i que siguin molt útils els consells que hi trobareu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada