Sóc la Paula una estudiant del Doble Grau dels Estudis de Mestre d'Educació Primària i Educació Infantil de la Facultat d'Educació i Psicologia de la Universitat de Girona.
Aquest blog el vaig realitzar per una assignatura de la menció de TIC, però amb els anys em vaig animar per continuar aquest projecte per tal de mostrar les cosetes que realitzo a les escoles que vaig de pràctiques.

divendres, 15 de maig del 2015

SMART notebook

Fa algunes setmanes vaig estar de pràctiques a l'escola, com a treball per a un dels mòduls havíem de realitzar una activitat d'aprenentatge. Vaig estar pensant de que fer-la i se'm va acudir realitzar una activitat sobre les emocions, però ho volia fer d'una manera que no fos tant típica pels infants i pensant pensant, se'm va acudir fer-ho relacionat amb les TIC ja que estic fent la menció. I finalment vaig decidir fer l'activitat d'aprenentatge sobre les emocions a partir de la pissarra digital.

A l'escola em van parlar d'un programa que es diu SMART notebook amb el qual pots crear els teus propis recursos educatius per a treballar amb la PDI. Em vaig instal·lar el programa i la veritat us el recomano molt, això si quan el proveu no podreu desenganxar-vos de l’ordinador.

Aquí us deixo el link del que jo vaig crear per a realitzar l’activitat d’aprenentatge, que per cert a els nens  nenes els hi va encantar!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada