Sóc la Paula una estudiant del Doble Grau dels Estudis de Mestre d'Educació Primària i Educació Infantil de la Facultat d'Educació i Psicologia de la Universitat de Girona.
Aquest blog el vaig realitzar per una assignatura de la menció de TIC, però amb els anys em vaig animar per continuar aquest projecte per tal de mostrar les cosetes que realitzo a les escoles que vaig de pràctiques.

diumenge, 7 de juny del 2015

El decàleg sobre el bon ús de la tecnologia

En el post d’avui us vull parlar sobre el Decàleg del bon ús de les tecnologies, aquest post a dirigit a tots els pares i mares que tenen infants. Penso que els deu punts del decàleg són molt encertats, ja que si els aconseguim complir tots farem que els més petitons de casa no tinguin cap classe de risc amb les noves tecnologies.

Prèviament abans de trobar el decàleg em vaig llegir una noticia del diari Empordà, la qual feia esment al novè quadern de Faros que com a resum van fer una infografies en forma de decàleg.

 HSJDBCN

Hem de ser conscient que hi ha molts riscos amb les noves tecnologies, però nosaltres com a adults i responsables dels infants, els hem d’ensenyar a utilitzar correctament els dispositius. No hem d’oblidar que nosaltres som el seu referent i que ells i elles sempre imiten el que nosaltres fem. Per aquest motiu hem de ser conseqüents amb els nostres actes, no podem demanar coses als infants que nosaltres no fem.

Aquí us deixo el link de l’article que m’ha despertat la curiositat:

http://www.emporda.info/tecnologia/2015/05/28/40-dels-infants-menors-dos/274232.html

3 comentaris:

  1. Estic totalment d'acord amb la teva opinió, les noves tecnologies ens aporten molts beneficis però hem d'aprendre a fer-ne un bon ús i alhora ensenyar als més petits a utilitza-la d'una manera segura. Existeixen molts jocs i portals perquè els infants puguin gaudir i aprendre en un entorn segur. T'enllaço una entrada del meu blog, en la qual parlo de la seguretat en les TIC i de la conferència que ens fan fer del CESICAT per si t'interessa. http://ticiclemitja.blogspot.com.es/2015/04/seguretat-en-les-tic.html

    ResponElimina
  2. Estic totalment d'acord amb la teva opinió, les noves tecnologies ens aporten molts beneficis però hem d'aprendre a fer-ne un bon ús i alhora ensenyar als més petits a utilitza-la d'una manera segura. Existeixen molts jocs i portals perquè els infants puguin gaudir i aprendre en un entorn segur. T'enllaço una entrada del meu blog, en la qual parlo de la seguretat en les TIC i de la conferència que ens fan fer del CESICAT per si t'interessa. http://ticiclemitja.blogspot.com.es/2015/04/seguretat-en-les-tic.html

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Alba per la teva aportació! La conferència aquesta de la qual parles va ser molt interessant, ara miraré el teu post i així faig memòria.

    ResponElimina